Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2008, 19:29   #43
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Zovele albums. Als deze topic op de voorpagina van K&K blijft, dan drop ik hier af en toe wel eentje.

Om te beginnen:

Regina Spector - Begin To Hope

Met nummers van dat album heb ik haar leren kennen. Zalige vrouw die muzikaal talent koppelt aan een stemmetje om toch wel eventjes warm van te worden.

Metallica - And Justice for All, maar ook The Black Album

De zwarte was iets te soft geproduced, maar had goede nummers. AJFA was qua productie beter maar telt m.i. minder (in aantal) goede nummers maar de pareltjes daar zijn wel knapper ("One" is in mijn ogen een klassieker in het metal genre).

Over hun andere albums zeg ik niks omdat ik ze niet heb en sommige zalige nummers eruit enkel ken van de bekende 2 live cd's en geen zin heb om op te zoeken van welk studio album ze komen. Metallica is trouwens naast een win-fail project wel een van de betere live-bands.

Amadeus Mozart - Requiem

Noem dat maar vast een eye-opener (indien goed gebracht) voor wie klassiek saai vindt. Je gaat jezelf van sadistische neigingen verdenken als je geniet van hoe hij daar de zangers eigenlijk onmogelijke stunten laat uithalen. Een "highlights" cd van Die Zauberflote past ook in dat plaatje.


Dat is het voor nu. Later meer als de draad blijft hangen.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 juni 2008 om 19:32.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden