Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2023, 16:26   #20
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je wil zeggen dat de Blokkers ...de enigen zijn die niet willen dat de extreem-rechtse barbaren die hun

Als ik iets wil zeggen doe ik dat wel zelf hoor Patrick. Daar moet je niet zelf een verhaal aan breien.


Citaat:
Dat is wat je verstaat onder racisme he, hier geen extreem-rechtse haatcultuur willen knuffelen en installeren, nee ?

Jammer genoeg hebben we die al, en ze peilen momenteel zelfs op 23%


Citaat:
Want het rare is dat je dat in Israel plots niet zo leuk vindt, maar hier zijn de mensen die daarvoor waarschuwen racisten.
Israel heeft zeer zeker ook een extreem-rechts intern probleem : hun pijpekrullen partij, en politici zoals Ben Gvir of Smotricht e.a.

En Netanyahu is zo dom geweest om ze in zijn regering op te nemen in plaats van ze in een cordon sanitaire te duwen.


Citaat:
Ik had nochtans het gevoel dat men in de hoge kringen van Vooruit nu ook een anti-extreem rechtse makakken racisme begint te cultiveren, toch als men dronken is, nee ?
Nee.

Citaat:
Zo alleen zijn die Blokkers toch niet met hun anti-extreem rechtse barbaren racisme ?
Volkomen alleen en volkomen geïsoleerd, dat zijn ze.

Citaat:
Het is eigenaardig dat jij ook een ferme aanhanger bent van dat positieve racisme als het Israel betreft, maar hier in onze contreien moet men dan weer extreem-rechtse barbaren knuffelen en mag dat racisme dan weer niet meer.
Totaal fout...

Israël heeft geen 'positief racisme' (iets wat niet bestaat trouwens) maar verdedigt gewoon het eigen land tegenover terroristen. Iets wat elke staat in heel de wereld doet en perfect normaal is.

Ik zou het bijzonder graag hebben moesten ze hun eigen lokaal extreem-rechts probleem ook politiek oplossen. Ze kunnen daarvoor beter eens een werkbezoek brengen aan het Vlaams parlement zodat ze een gedetailleerde uitleg kunnen krijgen hoe je effectief extreem-rechts kunt cordoniseren. Geen geweld, geen Blokkers in kampen steken enz. Gewoon een politieke schutkring.



Citaat:
Rare jongens bij de O-VLD, nee ?
We zijn en blijven standvastig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 oktober 2023 om 16:27.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden