Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2017, 15:28   #159
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zo is dat. En niet anders. Maar ik vrees voor u dat het boter aan de galg is.

Juist! Uw licht brandt aan het einde van de tunnel.
Als nu uw maat de betekenis begrijpt van het woord "zeveren" dan kan het stoppen. Doen jullie dat bewust? Zeveren en nonsens verkopen om te beletten dat er hier op dit forum serieus kan gepraat worden.
Ik heb mijn visie. Of ze verkeerd is weet ik zelfs niet.
Maar ik durf tenminste zeggen waar het op staat en ook handelen.
Of is het misschien mijn fout dat iedereen hier overhoop ligt met iedereen en dat sommigen met verborgen agenda bewust uitsluitend de partij-idioten uithangen. En als er iets juist is; het mag zelfs uit de mond van een tegenstander komen; dan beaam ik dat ook.
Als Barbara Pas ooit een volksraadpleging voorstelde dan lees ik hier dat ze een idioot is. En als Dewever zegt dat een volksraadpleging zinloos is dan is het ook een idioot. Desnoods wordt er op dit forum alleen door idioten over andere vermeende idioten gesproken.
België is rijp voor de sloop. Niemand ziet er nog het nut van in om er iets van te maken.
Er is in dit land maar één punt waar iedereen het over eens is.
Als een politieker of een bepaalde kaste het vel wilt stropen van een gezochte of gewaande tegenstander dan is iedereen zwijgend akkoord om hem te villen. En vooral het klein grut voert het vonnis graag mee uit om in de vermeende gratie te komen. Kruipers heeft dit land in overvloed.
Maar eerlijk volk of andere sukkelaars met enige empathie vindt je hier niet; zelfs niet met een verrekijker.
Ik schreef het trouwens reeds op dit forum.
Aan de galg staat nooit iemand van adel zelf.
En in de omgeving staan altijd een bende roepers en schreeuwers.
Voor dezen is het gebeurde een feest.
Zwijg me dus maar over het gewone volk.
Voor de medemens te steunen zijn er weinigen te vinden.
Daarom kreeg de barmhartige Samaritaan misschien een speciale vermelding in de bijbel? Ik hoop dat er een god bestaat en.......dat hij zal uitvoeren wat beloofd werd. Maar......ook daar geloof ik niet meer in.
Als de almachtige; zoals sommigen hem noemen; ingrijpt is het altijd met nog meer afschuw en menselijk leed tot gevolg.
Het kan hem evenmin een barst schelen.
Daarom hebben wij ook een God geschapen naar ons beeld en gelijkenis.
We hebben toch iemand of iets nodig om de schuld te kunnen geven.
werkman is offline   Met citaat antwoorden