Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2009, 22:05   #33
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Ik refereer graag aan het antwoord dat ik reeds in post 28 gaf aan uw fan Henri1.

Uw voorgehouden “argumenten”, voor zover ze al iets terzake zouden doen, zijn op dit forum reeds tot in den treure weerlegd ; ik doe echt geen moeite meer om desbetreffend rondjes te blijven draaien.

Vanzelfsprekend kan niemand u beletten van blind te zijn en te blijven voor de aperte realiteit van zaken omtrent de staat België.

Zoals niemand mij, samen met met velen, kan beletten van de ogen te openen.

Indien u van mening bent dat u de waarheid in pacht hebt, en de staat België daarmee kunt redden, kunt u proberen uw droom te verwezenlijken door u verkiesbaar te stellen.

Ik vermoed overigens dat u dit reeds sinds enige tijd doet, zij het met bijzonder pover resultaat, hetgeen mij geenszins verbaast.

Maar als u ooit – op democratische wijze althans – in uw opzet zou slagen, en dan nog met de argumenten die u tot dusver kennelijk nuttig acht, zal ik de eerste zijn om u vanwege dergelijke prestatie van wereldformaat te feliciteren.

Ik zal dan tevens, zoals het een dom vrouwspersoon ten aanzien van een genie betaamt, graag en public toegeven dat ik ongelijk had, en dat mijn beknopte analyse inderdaad een giller was.

Voorlopig is daar echter geen enkele reden toe.
Ik gaf enkele beschouwingen, aan u om het tegendeel te bewijzen. Al de rest van uw uitleg is wat deze dicussie betreft niet relevant.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden