Discussie: Dubbelnicks
Los bericht bekijken
Oud 31 december 2014, 20:23   #125
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste forumgebruikers,

Mag ik nogmaals met aandrang verzoeken om NIET te reageren op klaarblijkelijke dubbelnicks?
Niet iedereen is zo slim om een dubbelnick onmiddellijk te herkennen. Is dat niet de taak van een moderator ? Gewaardeerde kollegea Demper is ooit gebannen geweest omdat hij door jullie aanzien werd als een dubbelnick.

Wij zouden dan op de duur nog gebannen worden omdat we antwoorden op iemand's dubbelnick zonder dat feit te weten.

Moeten we een hele studie gaan wijden en opzoekingen en evaluaties etc.. gaan doen vooraleer op een post te reageren om maar 100% zeker te zijn dat het geen dubbelnick is ?

Want wat is klaarblijkelijk ? Als het zo klaarblijkelijk was hadden jullie hem toch al gebannen ? Maar ja, begrijpelijk dat geen enkele moderator 24/24 hier op het forum aanwezig kan zijn. Maar om dan de verantwoordelijkheid voor het per ongeluk antwoorden op een post van een dubbelnick, op de forumleden af te schuiven is er ook over.

Ik heb het persoonlijk meegemaakt dat ik antwoorde op een post en er door een moderator gevraagd werd om niet te antwoorden op die persoon omdat het een dubbelnick was. Ik heb dat dan gedaan, maar ik wist niet dat het een dubbelnick was vooraleer men mij dat melde.

En nu dat ik hier toch zit vraag ik me af waarom er niet verwezen word naar de post of postings die de oorzaak zijn van een ban ? En waarom moet een tijdelijke ban een maand duren ? Kan dat niet wat minder ? Het is maar een suggestie. Ik weet tussen haakjes ondertussen nog altijd niet om welke post ik de laatste keer gebannen werd. Uiteraard is het niet de bedoeling dat daarover gediscussieerd word. Het forumlid heeft toch altijd ongelijk.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 31 december 2014 om 20:33.
DeProf_eet is offline