Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2016, 21:59   #46
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar het word nog schoner: als de schouwer met de fiets zou vallen en zich kwetsen dan krijgt hij een boete omdat hij de fiets niet mocht gebruiken.
Hoezo kwetsen? Gezien de ernst van de situatie verwacht ik dat de schouwer gezien zijn unieke en uiterst belangrijke functie, beschermende kledij draagt en er een dokter constant aan zijn zij heeft staan. Waarom heeft die mens eigenlijk een velo? Zo'n gevaarlijk gedrocht.

Citaat:
En Athelas, zijt maar gerust ik heb al actie genomen.
Ik heb al geweigerd om remproeven eerste vertrek te doen ipv de schouwer en ik heb ook al geweigerd om remproeven eerste vertrek te doen als er geen schouwer aanwezig was.
Mooi. 't Begint de goede richting op te gaan. Blijven volhouden.

Citaat:
En mijn BBQ staat al klaar om de stakingsdagen te doen die er staan aan te komen en zijt maar zeker dat die stakingsdagen er gaan komen, zeker nu met de 1700€ boete.
Vind je een boete van 1700 euro wegens geweld tegen een zwangere vrouw teveel? Welke boete zou jij daarop plakken? Persoonlijk zou ik die direct ontslaan als dat waar is, zelfs indien ik die dan nog extra opzegvergoedingen moet betalen. Vind jij zo'n gedrag aanvaardbaar?
Athelas is offline   Met citaat antwoorden