Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2017, 09:10   #111
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat steeds wederkerende getal van die periode in Rusland, mag hier wettelijk ook ontkend of bijgesteld worden.
Inderdaad, maar waarom zou iemand dat ontkennen of bijstellen als het cijfer waarschijnlijk min of meer klopt?

Citaat:
Van die periode mag dat dan weer niet…
O jawel.
Kijk: "Volgens R. Hilberg zijn er 5.100.000 Joodse doden gevallen tijdens de Holocaust".
Of nog, "de laatste jaren werd het traditioneel cijfer van 6.000.000 Joodse doden tijdens het Nazi-regime in vraag gesteld. Een aantal onderzoekers spreken zelfs van 20.000.000 Holocaust-doden.

Voila. Wat gaat je doen? Mij als negationnist melden?

En nogmaal, veel landen hebben geen verbod op negationnisme, waaronder de VS. Maar veel wetenschappelijk onderzoek om het cijfer grondig bij te stellen, is er niet, hé... Hoe zou dat komen?

Ja, over onderzoek gesproken…
Ik heb je enkele posts geleden de kans gegeven, om gerelateerde info over die periode te ontkrachten, maar waar je als ’n angsthaas op reageerde:

Citaat:
De echte reden van je weigering tot weerlegging van die posts is gewoon je argumentloosheid, dezelfde als die van Zjaak & Panda toen ik hen 'n tijd geleden hetzelfde verzocht.
LOL. Je hebt nog steeds niet begrepen dat ik wel degelijk heb beantwoord. Dat is jouw eigen verantwoordelijkheid, hé.

En je bent zo slecht in discussiëren dat je erin slaagt om een quote van mij over een bepaalde vraag te gebruiken als zogezegd antwoord op een totaal andere vraag.

Citaat:
‘Met de nodige variatie…’, juist, ja…Of anders mss mits de nodige creativiteit, om die geponeerde aantallen geloofwaardig te houden.
Wat je niet begrijpt, is dat het cijfer van 1.000.000 Joodse doden in Auschwitz een minimumcijfer is, gebaseerd op gegevens die niet in vraag worden gesteld. Dat cijfer kan de hoogte ingaan om vaak gegevens ontbreken waardoor er extrapolatie plaatsvinden. Maar het basiscijfer blijft 1.000.000 (eigenlijk 1.100.000), en je kan daar niet onder gaan gezien de bewijzen die op tafel liggen.

Zijn we er dus overeen: antwoord: "ten minste 1.110.000 Joodse doden, maar het kunnen er meer zijn"?

Of iets het zoiets als: "als ze mij tot op de eenheid het aantal Joodse doden in Auschwitz niet kunnen geven en bewijzen, dan zijn er geen doden gevallen"?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden