Discussie: Méér Vlaanderen
Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2017, 10:06   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het Vlaamse Blok wil méér Vlaanderen.

Hierbij meld ik mij als vrijwilliger voor de tankdivisies die Zeeuws- en Frans Vlaanderen opnieuw voor ons zullen innemen.

De Geheime Brigade Brigand zal dat voor ons presteren met zwartgeld van de wapenfabricanten en van de partijkas.

Voor het geval dat dit geheime plan onverhoeds faalt,stel ik voor
toch al onmiddelijk de nataliteit nog een forse duw naar beneden te geven, kwestie van relatief wat meer intern Lebensraum te creëren binnen ons kleine, verstedelijkte gebiedje, dat tot de meest overbevolkte en geurbaniseerde van de wereld behoort.

De meeste jonge Vlamingen hebben daar instinctief ook al op gereageerd en maken sinds 1976 steeds minder kinderen.

Dat moet in de nieuwe Vlaamse Staat officieel beloond worden als civiek gedrag, dat voor iedereen individueel méér Vlaanderen oplevert.

En voor wie het nog niet begrepen heeft: de vreemdelingen met hun
overweldigende vruchtbaarheidscijfers zouden wel voor veel meer Vlamingen kunnen zorgen, en moeten dus strict geweerd worden.



Eno2
Wat een moeilijk, niet bij nacht en ontij tot stand gebracht werkstuk!
Geen wonder dat er 13 jaar geleden niemand reageerde op deze fameuze elucubratie van Eno.
Er is een waarlijk forumgenie verloren gegaan aan de presentator van bovenstaande intellectuele hoogstandjes.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden