Los bericht bekijken
Oud 5 november 2017, 19:23   #53
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik weet het, sorry dat ik leef.
Ik bedoelde natuurlijk een hagelgeweer, met afgezaagde loop krijg je een grotere spreiding. Dit is doeltreffend op kleine afstand.
Ik heb ooit gehoord vaneen oude jachtopziener die de stropers aanpakte, en jachtopziener mocht wel schieten op stropers maar hen niet doden. Beetje dubbel zinnig maar ja de regels hé.
Hij vulde de kardoesje van zijn jacht geweer met de grofste zoutkristallen. Het jachtgeweer is dan géén volwaardig wapen meer….oeps. Men schiet niet met de voorbedachtheid om te doden maar om, weg te jagen, uit te schakelen! Is natuurlijk stof voor de advocaten maat dat is en andere zaak, haha
Hij beweerde, uit meerdere ervaring dat hij hoorde bij door hem met zeer grof zout getroffen stropers. Dat het even tot doeltreffender doeltreffender was om hen uitschakelen dan hagel doordat zout kristallen snijdend door kleren en vlees gaan.
Zout kristallen snijdend zich in de spieren en organen, hagel vernietigt en verwoest de spieren en organen. Zout kristallen schakelt uit maar dood zelden, niet dodelijk en ook géén loodvergiftiging omdat eens in het lichaam, zelfs in de organen het zout smelt. Bovendien >>> Als reactie op de zoutkristal vormt het lichaam onmiddellijk zelfs samen met het smeltend zoutkristal een genees-verweer actie uit dat bloedingen stelpen “gaten stopt”. Rond en met het smeltende zelf zout komt een soort hars, en laag rond het zout die de zoutkristal isoleert.

OOOOhja het is niet allemaal rozengeur en maneschijn het zout word zeer snel pekel en is gevoelsmatig pijnlijker dan hagel waardoor de “aangeschotenne” uitgeschakeld word. Aanlengen met water om de pijn te minderen versneld alleen het pijnlijk pekel effect. Alleen het natuurlijke inkapselen van de zoutkristalen door het eigen lichaam zal uiteindelijk de pijn wegnemen!

Bijkomstig gevolg van grof zout is dat het zéér pijnlijk is en zelfs 10 jaar later nog pijnlijk zal reageren …. doordat na jaren er nog steeds zout resten >>> die ingekapselde zoutkristallen via verzwering het lichaam ‘pijnlijk verlaten” op natuurlijke wijze! Wat overigens ook identiek het geval is met hagel-lood bollekes. Omdat het lichaam die vreemde dingen blijft aanvallen en afstoot.

Dus kardoesje vullen met zeer grove zoutkristallen… wel bewaren op droge plaats, of t’ is een grote kristal om een olifant neer te leggen….haha!!!! OF >>>>>Camion motor kapot schieten….
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 5 november 2017 om 19:30.
epicurist_dirk is nu online   Met citaat antwoorden