Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 10 november 2017, 22:00   #44
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Die kans heeft hij gekregen:

'Lembrechts en Peter Claes, hoofd productie bij de VRT, hebben vorige week donderdag samengezeten met Bart De Pauw en hem geconfronteerd met de beschuldigingen. “We hebben hem toen aangegeven in welke richting de beslissing zou uitgaan. Hij heeft ook meer context gekregen in een persoonlijk gesprek met onze preventieadviseur. Hij heeft gereageerd zoals gisteren in zijn videoboodschap: op een minimaliserende manier. Dat strookt helemaal niet met wat hij gehoord hebben, maar het verwondert mij ook niet helemaal.”

Donderdagavond stuurden de medewerkers van productiehuis van productiehuis Koeken Troef! een persbericht rond waarin ze Bart De Pauw expliciet verdedigen. “Dat kan ik enigszins begrijpen”, aldus Lembrechts. “Ik snap dat mensen een belangrijke loyaliteit vertonen voor de onderneming waarvoor ze werken. Maar dit soort gedrag is niet zichtbaar voor iedereen en is vaak enkel herkenbaar en voelbaar tussen de betrokkenen. Niet iedereen is altijd volledig geïnformeerd.”


-bron-

Maw, hij wist wat er zou komen, en had toen ook de kans om dit aan te vechten.
De vakbond zal ook wel op de hoogte geweest zijn, en ook daar heeft hij bot gevangen. Dus ik ben er nu al bijna van overtuigd dat hij zeker niet onheus behandeld is geweest.
Dat is geen verdediging, want uit dit artikel blijkt heel duidelijk dat BdP het dossier niet te zien heeft gekregen in zijn totaliteit.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden