Discussie: Brexit
Los bericht bekijken
Oud 22 november 2017, 16:36   #5237
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Die niets ter zake doende antisemitische lulkoek heeft totaal geen uitstaans met het door mij gestelde, en kan uw haat voor de Fransen en uw volkomen van de pot gerukte stellingen in verband met Frankrijk op geen enkele manier en in geen enkele mate goedpraten.

Ik kan niet begrijpen dat u zich wellicht omwille van één of andere duistere persoonlijke frustratie zo laag kunt laten zakken. Mijn raad aan u : kom eens buiten, maak een wandelingetje in de natuur, en adem wat frisse lucht in. Wees een mens onder de mensen. Zet u onbeperkt in voor anderen, en laat uw persoonlijk lot daarbij nooit een hinderpaal zijn.

Ik wens u oprecht toe dat u ooit een gelukkig mens wordt.
Maak je geen zorgen; ik ben een gelukkig mens; maar dan wel ééntje zonder oogkleppen op...
En het schrijven van die pater afdoen als gewoon anti-semitisme..., na alles waar Israël in het MO voor staat... Ik kan mij afvragen wie wie haat... Wat hebben de Arabieren u voor kwaad gedaan om tot zo'n zure oprispingen te komen...?

Maar inderdaad, het gaat hier over de Brexit en niet over Frankrijk of Israël of het MO.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden