Los bericht bekijken
Oud 28 september 2017, 12:16   #51
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Gewoon meer dan vanzelfsprekend en had al lang moeten gebeurd zijn, maar het zijn natuurlijk niet de sossen en de groenen uit de vorige regeringen die hun kiesvee wat problemen gingen bezorgen...
Nu nog wachten tot dezen laatsten weer moord en brand beginnen te schreeuwen.
En de landen die "niet akkoord gaan" moeten hier gewoon geen leefloners meer afleveren, zo simpel is het! De multiculsmurrie die we al jaren nu over ons heen krijgen is een anders niet te betalen probleem! Hoeveel fraude er daar tussen zit en hoeveel er hier gewoon betaald op hun gemak komen zitten zal niet te overzien zijn! Daarmee dat ze ook zo veel tijd en inzet over hebben om over hoofddoekjes enz last te verkopen.
Ik vind dit een goede zaak, omdat volgens mij het inderdaad vaak voor komt dat mensen hier in een sociale woning zitten maar wel eigendom hebben in thuislanden.
Daar hebben ze eigenlijk geen recht op, en dus goed dat er een vorm van controle komt.
Ik hoop dat er ook eens werk wordt gemaakt van activering van mensen in een sociale woning, hoe komt het dat daar zoveel mensen wonen die niet werken en ook nooit aan werk geraken?
Wanneer je hen activeert stijgen de huurinkomsten van sociale woonmaatschappijen, lijkt me geen slechte zaak!
alice is offline   Met citaat antwoorden