Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2017, 08:17   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Steek alle vakbondsmensen in de bak. Kan me niet schelen. Maar ik vind het gewoon nogal hypocriet want wat zij één keer veroorzaakten, gebeurt elke dag. En uw partij mag dan al eens ballonnen oplaten, als ze uitrekenen hoe die ballon zich vertaalt in stemmen, kiezen ze eieren voor hun geld en voeren gewoon hetzelfde beleid verder.
Kalm kalm ...
ze gaan niet veroordeeld worden om onopzettelijk een file veroorzaakt te hebben ...
ze gaan veroordeeld worden omdat ze opzettelijk een file veroorzaakten, en zelfs opgeroepen chirurgen niet doorlieten ... Ik vind dat dat zeer dicht aanleunt tegen moord met voorbedachte rade.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden