Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2016, 07:29   #3
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit is iets voor subforum religie, heeft niets met binnenlandse politiek te zien...
Het lijkt wel dat:

<< Je mag hier nooit meer over praten>>

Ik besef heel goed dat het veel werk is om telkens « posting » te verplaatsen naar het juiste onderwerp.
Het is ook waarom ik telkens een analyse maak van mijn teksten.
Maar dan wel naar de volledige inhoud en niet alleen de titel.
Daarbij hoort, wie spreek je aan?
Is het in dit geval de “religie” als ideologie of is het wat er binnen deze haar kringen gebeurd?

De kerk laat het toch maar steeds opnieuw gebeuren.

Iets wat altijd maar verder geduld wordt door de politiek die maar niet handelt.

Waarop je de politiek – uitvoerende of wetgevende macht wil aanspreken.

In mijn geval bij deze “posting” spreek ik de politiek aan – verkrachting van kinderen heeft niets te maken met religie- de Belgische- en binnenlandse politiek die dit alleen maar verder laat gebeuren.

Met de film Spotlight is dit een prachtige gelegenheid om de “kelk operatie” en al de rest terug in de actualiteit terug te brengen.

En er dus niet over te zwijgen.

Verder betreur ik dat forumbezoekers zich aanstellen als mediators en verder hellemaal geen reactie brengen over de inhoud. En dus partijdig telkens opnieuw de rol van de mediator-Pontifex & & willen beïnvloeden.

Wie is er nu mediator, waar staat pandareus?

<< Je mag hier nooit meer over praten>>


Moderatoren : 17

Rudy_The_ModDe GeusThe QuibblerArbiterDonderdagondinekeKadeeKurt WenzArnold LayneMaarten MalaiseZanshinDe BarbaarDead ParrotcelebeschinaskiPeter Johanlancelot

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 2 februari 2016 om 07:32.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden