Discussie: De oneindigheid.
Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2016, 11:49   #119
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microwezen Bekijk bericht
Wat alleen gezegd kan worden door een wiskunde-nitwit.
Ook jij weet dus geen antwoord, omdat je niets van filosofie begrijpt.
Citaat:

Het beledigen zit tussen jouw oren. En hoe minder iemand weet, hoe sneller hij of zij zich beledigd voelt. En die gaan dan de ander uitschelden en beschuldigen van het niet hebben van argumenten terwijl ze de argumentatie niet eens begrijpen. (Zoals jouw bewering dat alle rekenmachines op de wereld fout zijn)
Zo is het ook, een rekenmachine die de oneindigheid niet kent is zeker niet de ware rekenmachine.
Maar ook hier weet je geen antwoord.

De wetenschap die slechts eindig is, zal ook eindigen.

De waarheid is de eeuwigheid en oneindigheid.

Citaat:

Je hebt het nog nooit iets bewezen.
Jij heb nog nooit iets begrepen.
Citaat:
Hoogstens dat je uitstekend bent in het debiteren van onzinredenen in cirkelformaat. En op jouw manier kan je alles "bewijzen". En als er een voorbeeld wordt gegeven dat zich niet aan jouw "bewijs" houdt, dan zijn dat opeens 'details' waar je geen antwoord op hebt en gaat het om het globale idee en ben je weer beledigd.
Zulk een voorbeeld heb ik nooit gehoord of het moest de onzin van jouw zwembroekenlogica zijn.
Dat is dan jouw niveau van wetenschappelijke "logica" .....
Citaat:
Door het volgen van jouw "bewijs"-methode zijn er al heel wat vrouwen met een (zwarte)kat in het verleden op de brandstapel geëindigd.
Je wil de moderne wetenschap toch niet vergelijken met die arme vrouwen van vroeger.
De moderne wetenschap heeft alle macht op aarde en zet mij op de brandstapel door mij te negeren en met eindeloze leugens te bombarderen.
En zelf hard bezig deze wereld naar de knoppen te helpen omdat ze geen verantwoordelijkheid wil nemen voor haar eigen leugens.

In deze ben ik de arme vrouw.
Maar zelfs zoiets begrijp je niet, zo zeer ben je in de waan van je eigen leugens en beledigingen.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden