Discussie: Brexit
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2016, 10:24   #12
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Aan de ene kant het gevoel van een soort vrijheid , maar daarnaast is dat een valse vrijheid , er is helemaal geen vrijheid , alles is geregeld boven ons hoofd door Europa ,, zonder onze toestemming, wetten ,regels ect.. financiële regels , zie de vluchtelingen ...samenspel met Turkije enz..
En als België alleen komt te staan ? De absolute vrijheid ? Wat voor U of mij een slechte regeling is is voor anderen dan weer een goede regeling en omgekeerd.Ik vind het leuk dat er in restaurants niet meer mag gerookt worden maar ik begrijp dat veel anderen dat dan weer niet leuk vinden ...Ik zou het leuker vinden mochten we iets harder mogen rijden op de snelweg maar anderen vinden dan weer net het omgekeerde.....en ik heb nooit geweten dat men mijn toestemming heeft gevraagd om regels of wetten te stemmen.....Of dat nu vanuit Europa de Federale regering de Vlaamse of de Brusselse is......
Maar waar denkt U dat het dan wel volmaakt is ? China ? Rusland ? VS ? Japan ? Nigeria ? Zimbabwe ? Brazilië ? Mexico ? Keuze genoeg zou ik zeggen van paradijzen
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden