Los bericht bekijken
Oud 4 september 2017, 18:39   #291
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard spannend !

Van: paul van der es [mailto[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 19:37
Aan: 'Michael Tanghe'
CC: 'Albert Tanghe'; '[email protected]'; 'Boris Smets'; 'Rik Denys'
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Michel
Mijn pleitnota is een verduidelijking van mijn conclusie en memo
Ik ben iso gecertificeerd, de rechtbank en U nog niet
Ik heb 3 advocaten dit certificaat bezorgd en ook scholen
Nog geen rechtbanken ,en dit wordt misschien hoog tijd
Ik zal mijn pleitnota aanpassen aan uw art 747 en toch neerleggen want ik wil dat de rechter die plaatjes ziet
In Antwerpen zeggen ze je bent een toffe pe (je maakt mij sterker door je prachtige oppositie)
De eerste sterfhuisconstructie die ik moet doen in het Brusselse raad ik jou aan als opponent
Dan slaapt mijn klant gerust.
Ik ben aan het groeien met een tempo dat normale advocaten niet kunnen vatten ,verdubbeling omzet iedere maand(geen grap)


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//








Van: Michael Tanghe [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 18:55
Aan: paul van der es
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Alles wat niet in het ger.W. toegelaten en voorzien is, is “niet-toegelaten”.
Mathematische redenering, of was het logica?

Uw pleitnota is een extensie van een conclusie, wat niet kan. U kan alleen pleiten op basis van uw conclusie en de rechter zal ook enkel lezen wat in uw conclusie staat.






Michael TANGHE
Advocaat - Avocat – Lawyer

Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50
1180 BRUXELLES - BRUSSEL
 : +32 (0)2 375 82 42  : +32 (0)2 375 66 22  : [email protected]
Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box .

From: paul van der es [mailto[email protected]]
Sent: lundi 4 septembre 2017 18:54
To: Michael Tanghe <[email protected]>
Subject: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Ok
Begrepen ,ik doe altijd een pletnota niet als conclusie maar als memo voor de rechter en voorzie zelf een plaats zodat hij kan noteren .
Kwestie dat hij zich het nog herinnerd binnen 3 maanden als hij zijn vonnis moet uitschrijven
Is dat verboden ?


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//








Van: Michael Tanghe [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 18:42
Aan: paul van der es
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

De vorige pleitnota moet ook niet worden neergelegd.

U stelt besluiten op en dat is alles. Art. 747 spreekt niet over pleitnota’s, maar over conclusies. Stukken moeten vooraf worden meegedeeld en neergelegd, net zoals de conclusie, dus op de pleitzitting zelf moet U niets afgeven. U weet wat de sanctie is.
Uw eigen nota’s voor pleidooien mag U natuurlijk bijhebben, maar legt U niet neer.



Michael TANGHE
Advocaat - Avocat – Lawyer

Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50
1180 BRUXELLES - BRUSSEL
 : +32 (0)2 375 82 42  : +32 (0)2 375 66 22  : [email protected]
Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box .

From: paul van der es [mailto[email protected]]
Sent: lundi 4 septembre 2017 18:39
To: Michael Tanghe <[email protected]>
Subject: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Dit stuk is medegedeeld aan U en het hof en is een pleitnota
Pleiten is toch vorm vrij en ik mag dan toch zeggen wat ik wil of ben ik verkeerd ?
Ik zal ze dan niet afgeven want de vorige is identiek buiten 2 plaatjes
Er staat niet meer in dan in de neergelegde pleitnota enkel 2 plaatjes erbij gezet.


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//








Van: Michael Tanghe [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 10:55
Aan: paul van der es
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Beste Paul,


Het is niet de bedoeling dat U nog repliceert of bijkomende stukken/documenten voor het Hof neerlegt. U hebt, net als ik, een conclusiekalender ontvangen met vervaldata voor het neerleggen van schriftelijke conclusies.

U die graag leest: neem er gerust maar eens art. 747 §2 van het gerechtelijk wetboek bij.

Ieder stuk dat U produceert, moet vooraf gecommuniceerd zijn en er moet in de kalender een mogelijkheid zijn om voor uw tegenstrever op te repliceren.

Dat is er hier niet. U hebt ook conclusies neergelegd en overgemaakt. Het spreekt dus voor zich dat ik mij zal neerleggen tegen ieder stuk/middel/conclusie dat niet is meegedeeld en/of dat na 10/8 is neergelegd.

Ik herinner U ook aan het feit dat U maar tien min mag pleiten (U hebt dit zelf aan het Hof gevraagd en voorgesteld).




Michael TANGHE
Advocaat - Avocat – Lawyer

Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50
1180 BRUXELLES - BRUSSEL
 : +32 (0)2 375 82 42  : +32 (0)2 375 66 22  : [email protected]
Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box .

From: paul van der es [mailto[email protected]]
Sent: dimanche 3 septembre 2017 02:22
To: Michael Tanghe <[email protected]>
Cc: Albert Tanghe <[email protected]>; [email protected]; 'Boris Smets' <[email protected]>
Subject: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Waarde Meester
Hierbij aangepaste pleitnota Hof van Beroep

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=287



vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden