Los bericht bekijken
Oud 16 september 2017, 16:40   #16588
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Kun je even uitleggen hoe je aan deze conclusie komt? Vooral wetende dat er nogal wat fantasten bestaan, lijkt me die kans niet zo klein.
"Dr. Robert Wood is a man of many experiences. Coming from a rigid academic environment straight into research and development projects for an aerospace manufacturer and defense contractor, you would probably experience a few things that are out of the norm for the average human being. I’m not trying to prove the existence of UFOs and extraterrestrials with this article, because at the end of the day this is just a man sharing his experience. Individuals with verified backgrounds should be heard with an open mind, especially now halfway through 2013, given that there is a large amount of evidence available in the public sphere that sheds light and credibility on the UFO/extraterrestrial phenomenon.

Dr. Robert Wood has a Bachelor of Science in Aeronautical Engineering from the University of Colorado, and a Ph.D. in physics from Cornell. He had a 43-year career at McDonnell Douglas, managing research and development projects. McDonnell Douglas was a major American aerospace manufacturer and defense contractor. It’s famous for a number of commercial and military aircraft."

En kom me nu niet af met 'dat is een gezagsargument'. Want dat is weer een klassieke nietszeggende dooddoener vanuit een bepaalde hoek wanneer men geen argumenten meer heeft.

En dus nogmaals, dat deze man op zijn oude dag nog ufo-sprookjes zou gaan verzinnen lijk mij uiterst klein.

Trouwens als men die interviews zo vergelijkt dan stelt men vaak vast dat voor ettelijke getuigen het helemaal niet meer gaat over het al dan bestaan van ufo's. Dat stadium zijn ze al lang voorbij. Wat hen vooral interesseert en waar die wetenschappers echt op uit zijn is de technologie van deze (neergestorte) ufo' s.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 september 2017 om 17:10.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden