Los bericht bekijken
Oud 16 september 2017, 19:08   #16590
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
"
Dr. Robert Wood has a Bachelor of Science in Aeronautical Engineering from the University of Colorado, and a Ph.D. in physics from Cornell. He had a 43-year career at McDonnell Douglas, managing research and development projects. McDonnell Douglas was a major American aerospace manufacturer and defense contractor. It’s famous for a number of commercial and military aircraft."

En kom me nu niet af met 'dat is een gezagsargument'. Want dat is weer een klassieke nietszeggende dooddoener vanuit een bepaalde hoek wanneer men geen argumenten meer heeft.
Het is natuurlijk net andersom! Gezagsargumenten worden gebruikt net als men geen echte argumenten heeft! Hoe dat gij hier alles omdraait is zo grappig!
In de Angelsaxische debat cultuur is het gezagsargument zoiets als 'sudden death'. Als ge dat durft gebruiken is het debat gedaan en hebt ge verloren! En gij zit dat al heel de thread te gebruiken. Wij zijn veel te soft voor u!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En dus nogmaals, dat deze man op zijn oude dag nog ufo-sprookjes zou gaan verzinnen lijk mij uiterst klein.
waarom? Gij denkt dat er een categorie van mensen immuun zijn om niet 'verward' te worden op latere leeftijd? wake up! iedereen kan beginnen hallucineren, op eender welke leeftijd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht


Trouwens als men die interviews zo vergelijkt dan stelt men vaak vast dat voor ettelijke getuigen het helemaal niet meer gaat over het al dan bestaan van ufo's. Dat stadium zijn ze al lang voorbij.
En dat is een argument?? In de US is er op tv een programma dat verhalen van engel verschijningen bespreekt. Daar zijn ze ook al voorbij de discussie of engelen bestaan, hoor. Nee, daar debatteren met 'betrouwbare experten' of het een bezoek was van een arch angel, of van een gardian angel! .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wat hen vooral interesseert en waar die wetenschappers echt op uit zijn is de technologie van deze (neergestorte) ufo' s.
TOON MIJ EEN WRAK VAN EEN NEERGESTORTE UFO!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden