Los bericht bekijken
Oud 20 september 2017, 15:02   #25
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Highlights:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ook ongewenst kinderloze mensen en mensen met een andere visie, betalen dus mee om ongewenste kinderen te vermoorden.

Mensen die al lang procederen voor een adoptiekindje mogen mee betalen en nog langer wachten, terwijl onze ego maatschappij moeder het zo gemakkelijk maakt hun verantwoordelijkheid te ontlopen.
Een vrouw die voor abortus kiest moeten we vastbinden, trechtervoeden en dwingen om het kind ter wereld te brengen om het dan aan wensouders te kunnen schenken.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Dat ik daar nog voor mee betaal, vind ik er dus helemaal over, vooral als je bedenkt dat organisaties die zich wel inzetten om kansarme gezinnen te ondersteunen, meestal afhankelijk zijn van vrijwillige giften.
Inderdaad, hoe kunnen we die gezinnen nu beter helpen dan met een paar ongewenste kinderen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Met andere woorden: de overheid vind het interessanter dat we allemaal betalen voor kinderen te vermoorden, dan voor ze op te voeden.
€3 is natuurlijk 'hard to beat'


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ten eerste moet je juist vruchtbaar zijn op het moment dat je verkracht wordt, ten tweede worden de meeste vrouwen verkracht door een man die ze kennen, niet zelden de eigen partner. En de vraag is of die kinderen dan wel ongewenst zijn.
Dit heb ik een paar keer moeten lezen maar ik ben er nog steeds niet uit of:

a) de vrouw in dat geval naar de kliniek gaat om even snel haar gewenst kind te laten aborteren
of
b) de man die met een kinderwens zit toch de mogelijkheid moet hebben om zijn partner te verkrachten als die niet vrijwillig wil meebouwen aan het modelgezin dat hij voor ogen heeft


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Dus wil ik betalen voor dat meisje? Hangt van de situatie af. Is het voor de geestelijke toestand van dat meisje het beste, dan is het een medische kwestie en heb ik er geen probleem mee.
Dus zodra een meisje beweert dat ze zich 'niet goed zou voelen' bij het 9 maanden in de buik dragen en daarna 18 jaar opvoeden van het kind van haar verkrachter is hij gerust bereid een centje bij te leggen voor, en ik citeer: "de grootste genocide aller tijden en een daad die ik verwerp uit de grond van mijn hart".


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
3) de vrouw vergeet tegenwoordig maar al te vaak wat haar rol in de natuur is
[...]
En jij noemt een vrouw een broedkip, niet ik. Ik wijs mensen gewoon op hun verantwoordelijkheid.
Ik noem vrouwen geen broedkip. Ik wijs ze gewoon op hun verantwoordelijkheid...

...als broedkip.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden