Discussie: Cryptocurrency
Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2024, 16:42   #612
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Met alle respect voor uw investeringsstrategie en de due dilligence die je uitvoert. Maar denk je dat financiële instituten als Blackrock of Fidelity loterij spelen, en dat hun analysetools niet een paar maten hoger liggen dan degene die gewone stervelingen als jij en ik kunnen gebruiken ?
Nochtans verkopen die nu fondsen die de bitcoin prijs volgen. Zoals goud-EFT's de prijs van goud volgen.
De recente prijs explosie van BTC is zo goed als zeker daaraan te wijten. Net zoals de goudprijs omhoog boenkte toen goud EFT's op de markt kwamen. En die goud prijs is nooit meer teruggevallen naar de toestand voordat het "papieren goud" uitkwam.
Misschien heb je zelf wel fondsen van Blackrock in je portefeuille, dus pas maar op dat er binnenkort geen BTC insluipt.

Ik weet niet genoeg over de BTC ETF's maar wat de goud ETF's betreft lijken die mij eerder bedoeld als een mechanisme om de goudprijs te controleren/manipuleren dan te volgen.
__________________
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden