Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2016, 17:42   #22
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ga nog eens zeggen wat ik denk dat er gebeurd is tijdens de retraite van die katholieke school.

Een heet 16 jarig meiske, met al de nodige ervaring, ging er vrijwillig uit de kleren omdat ze zich wel eens wou laten pakken door een stuk of vijf 16 jarige jongens.
Dat lukte bij allen, behalve één. Die kreeg hem niet recht, of niet recht genoeg.

Sorry, maar zo 16 jarigen onder mekaar, zonder dwang, dat is geen groepsverkrachting. En voor hem die er hem zelfs niet inkreeg, al helemaal niet.

D�*t moeten we mama Non niet aanwrijven op politiek vlak.
Elke mama van een jongen in die situatie mag aan het gerecht opmerken dat als hij hem niet recht kreeg, en hem er dus niet ingestoken heeft, hij het niet gedaan heeft.

.
Citaat:
Het Brusselse parket is een opsporingsonderzoek gestart naar een schandaal waarbij de zoon van een *federale minister betrokken is. Vlak na vier anderen had hij seks met een meisje van 15. Dat is strikt juridisch *gezien aanranding van de eerbaarheid.
De feiten vonden plaats op 24 januari in een bezinningsoord in *Libramont, tijdens een school*retraite van het college Saint-*Michel. Vijf jongens uit het vierde jaar hielden daar een 'gangbang' met het meisje. Volgens de jongens maakte zij zelf zeer uitdrukkelijke avances, maar dat is enkel hun versie. Omdat ze niet seksueel meerderjarig is, wil het parket nu nagaan of er ook echt sprake is van een zedenmisdrijf.
Citaat uit artikel HLN. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...chandaal.dhtml

Maar ik neem aan Schoof dat jij alleen de waarheid in pacht hebt !
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden