Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2017, 09:20   #26
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Het zou weeral leiden tot meer verplichtingen en regels. En vandaag is het al alles verplichten en anders verbieden. Eens mens leeft niet meer maar zijn leven bestaat uit alles wat niet meer mag. En voor wat? 20 jaar geleden zeverde niemand over verontreiniging. Vandaag verzinnen ze constant belastingen en worden die goedgepraat onder de noemer "is voor het milieu". Dikke zeveraars en hypocrieten zijn het. Geef anders iedereen een dodelijke injectie = totaal geen vervuiling meer! Ik hoor ze toch zo graag bezig, onze geitenwollen sokken in sandalen dragers. En wat denkt de gemiddelde Belg dan : dat ze mijn kloten eens kussen. Ik stel dan de vraag : gebruik jij elektriciteit? verwarm jij nog je woning? Heb je nog een wagen, eender dewelke? Koop je nog eten in afvalverpakkingen? Verbruik en verontreinig je nog leidingwater? Enzovoort ... Ik denk dat er veel JA zal geantwoord worden dus stop met zeveren en klagen.

Het is simpel : maak van heel Vlaanderen een LEZ zone en de economie zal stoppen met draaien. Gevolg = chaos en plunderingen = oorlog. Maar misschien willen die groene jongens dat wel?
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden