Los bericht bekijken
Oud 2 april 2017, 16:00   #37
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik kan enkel vast stellen, op basis van de commentaren hier, dat bij veel mensen een hoek af is.
Die commentaren over vrouwen zijn ronduit walgelijk. .
Hoe voelt dat nu, alice?

Nu blijkt dat die "griezelige, rechtse Demper" die je zo graag in zijn ballen wil schoppen niet de enige is die zo denkt?

Wat doet zoiets met jou vraag ik mij dan af?

Je kan geen veiligheidsbeleid of een immigratiebeleid voeren op basis van een kietelende scheur die hunkert naar de meest agressieve spermaspuiter.

Jullie vrouwenlogica lijkt helemaal nergens op, ooit was dat de reden dat jullie niet mochten gaan stemmen, minder loon verdienen, geen hoge functies krijgen.

Jammer genoeg heeft het feminisme alles kapot gemaakt door jullie meer macht te geven.

Door jullie hormoongebaseerde scheve denkpistes betalen we nu allemaal de prijs, ook jullie overigens.

Zo werden er honderen vrouwen anaal en vaginaal gevingerd door vreemdelingen onder het oog van de politie in Keulen.
Zijn we geregeld het slachtoffer van moslimterrorisme.

Zijn er zowel onder vrouwen als mannen meer en meer singles.
Kijk naar programma's als "blind getrouwd", sommigen zijn de wanhoop nabij.
Maar hoe komt dat nu?

Omdat het vertrouwen weg is.

En waarom is dat vertrouwen weg, alice?

Omdat de vrijgevochten, feministische vrouw wild in het rond mag neuken.
Die zogenaamde vrijheid om de hoer te mogen spelen en er nog felicitaties voor te krijgen ook.
Veel mannen vertrouwen het zaakje niet meer.
MAAR ook vrouwen verliezen hierdoor het vertrouwen in mannen, want zij weten dat er troela's rondlopen die hun vent zouden neuken om hun te kloten.

Een dikke proficiat, alice!
Dat hebben jullie goed gedaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden