Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2005, 18:09   #27
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Het is geen kwestie van meekrijgen, dat lukt toch nooit. Zelfs niet degenen die "denken" rijk te zijn. Het is een statement dat je daarmee maakt. 3 milj€ voor zicht op een nomadenkampje vind ik geen slechte zaak. Dat lippens in het zwin een boom zoekt en er in kruipt.
Zie je dan niet dat ze ons aan het uitlachten zijn, de werkende/niet werkende klasse die we allen zijn! Lippens als patre familias cosa nostra voorop.
Aan het tempo dat de prijzen stijgen is zelfs de villa van Celine Dion nog hoogstens een tuinhuisje.
ja mambo
ik zie het ook zo
maar meekrijgen bedoelde ik eerder zoiets mee al meedwingen
de armen zullen heel overtuigend moeten zijn in hun sociale strijd
indien we bvb 200 of 300 honderd armen meekrijgen in de actie die je voorstelt
dan denk ik dat dat al heel overtuigend zou zijn
indien ik met jouw samen daar onze tent gaan opstellen
dan zal dit minder overtuigend zijn
op het moment zijn er bij het syndicaat een twintigtal gemotiveerde mensen betrokken
ik wil je bij deze expliciet uit nodigen
indien je wil om je bij ons aan te sluiten
je kan me mailen vanop het forum
vooral jouw militante trekjes spreken me sterk aan
er zijn niet veel mensen die zoiets zouden durven
en we hebben durvers nodig
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline