Los bericht bekijken
Oud 12 december 2016, 23:45   #4
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het antwoord is simpel: omdat fascistisch rechts gepeupel zich in die tijden gesterkt voelde door de moffen en alles deed om een graantje mee te pikken. Dat er meer Joden in Antwerpen vertoefden dan elders in het land zal een factor geweest zijn zoals Schelfie zegt, maar ik blijf erbij dat zonder massale medewerking van vuile collaborateurs er heel wat minder Joden verklikt zouden zijn.

Daarom dat men dat VB in het cordon dient te houden. Niet alleen minimaliseren zij de holocaust, ze drijven er ook nog eens de spot mee. Ik zal nooit vergeten wat er toen destijds allemaal heeft plaatsgevonden.

En nu moet men niet afkomen met 'oh maar het VB is niet fascistisch, ze willen enkel de islam bestrijden en blablabla', want dat pakt niet bij mij. Het zijn gore racisten die ten tijde van WO2 onbeschaamd met de Duitsers meeheulden. En dit nu willen herhalen door kleurtjes te bashen (!)
Blablablah. Het VB en al die andere rechtse partijen zijn een reactie tegen het linkse gespuis om het kapitalisme in ere te houden. Bij een communistisch systeem ben jij de eerste die de kogel krijgt, net zoals alle andere doppers. Het is een dictatuur van het proletariaat; de arbeiders. Als je weigert te werken "verdwijn" je wel.

De domme kleurtje zijn meer kiesvee voor hun vuile communistische agenda.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden