Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2006, 14:23   #56
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ik blijf het magnifiek vinden om al die reacties hier te lezen; ook prachtig is dat ze in Antwerpen sinds 12 jaar niet meer de sterkste partij zijn, een status waarvan ze nooit zullen gedacht hebben die te moeten afgeven.

Vanavond op Canvas in Panorama ben ik ook eens benieuwd, de lijsttrekkers van de 3 grote partijen werden er gevolgd van het begin van de campagne tot diep in de verkiezingsnacht... Kan ik nog eens diene verwonderde teut van FDW zien met die supergrijns.
wat ge u eigenlijk eens moet afvragen, is het volgende;

Digipolis, het telematica bedrijf wat het electronische stemmen in A'pen en in Gent controleert, werd opgericht door de steden A'pen en Gent op het moment dat beide steden werden bestuurd door de SPA en is voorgevloeid uit het vroegere Telepolis waar patrick janssens (!!) voorzitter van was. Aangezien Digipolis enkel en alleen bestuurd wordt door mensen van 1 bepaalde politieke strekking kan hier van enige onpartijdigeheid en neutraliteit geen spraken meer zijn en zitten ze in de beide steden met een torenhoog deontologisch probleem.

De stemmenafhandeling in de beide steden is volledig in handen van de SPA. In Gent gaat het VB achteruit en in A'pen wordt het verhoopte resultaat niet gehaald. Toch raar hé ? Een normaal mens stelt zich hier toch vragen bij, ja ? Of vindt iedereen deze gang van zaken maar normaal ?

Ik blijf erbij, zolang er geen sluitend systeem komt dat door een onafhankelijk apparaat gecontroleerd kan worden, zullen er altijd vragen blijven rijzen bij de eerlijkheid en de betrouwbaarheid van verkiezingen.
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.

Laatst gewijzigd door TC : 15 oktober 2006 om 14:24.
TC is offline