Los bericht bekijken
Oud 15 april 2016, 16:53   #17
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Datums :
3 maart 2008 kondigt Kobelco Holding NV bestuursleden een contracten stop aan.
3 maart 2008 kan je inschrijven in een nieuw veilig "Record Target Note" Recordbank fonds(prospectie van 19/02/2008)
4 maart 2008 enorm veel geld op Recordbank rekeningen van afgelopen Cordius capital.
"Record Target Note" was opgericht om al die vrij gekomen gelden van recordbank klanten te recupereren.
Volgens Controle van agentschappen die knipperlichten ingesteld met permanente monitoring van recordrekeningen en Recordbank filialen was NV Record Bank op de hoogte dat grote sommen geld via hun filiaalhouders naar Kobelco Holding NV vloeide .(bewijsbaar zwart op wit)
De vraag is, Wat is de "constructie" van NV record Bank om hier iets aan te verdienen?
Deze kapitaalvlucht moet toch iets opleveren voor NV Record bank?
Miljoenen euro's met toestemming van NV Record bank naar een product waar zij zogenaamd niets aan verdienen!!!
Uit je relaas in het andere draadje maak ik op dat je te horen kreeg van die kerel dat er een nieuw fonds zou uitkomen, record target note. Maar is dat zo ? Heb je daar een prospectus van ? Officiële documenten ? Zijn die achteraf bekeken echt, of was het een vervalsing ? Sorry, maar ik lees nergens in heel het betoog dat dat fonds ook echt heeft bestaan...

Je bent overduidelijk het slachtoffer van een walgelijke fraudeur, maar ik heb nog geen gram bewijs gezien van fout in hoofde van de bank hoor...

Dit is geen unicum : enkele jaren geleden is er voor miljoenen euro's aan valse ING obligaties verkocht door zelfstandige bankagenten. De bank wist van niets, was zelf slachoffer maar al die klanten vinden wel dat de bank ervoor moet opdraaien, niet de fraudeurs... Logisch ???

Als de audit een geval weet te vinden van een fraude waar de filiaalhouder met officiële documenten en via producten van de bank fraudeert zal elke bank je de dag daarna vergoeden. Maar niet als zijzelf niet kan tenlaste worden gelegd als blijkt dat de filiaalhouder foefelde met zaken waar de bank niets mee te maken heeft.

Je moet weten dat elke bestelling bij eender welke bank enkel via genummerde documenten kan gebeuren, en dat de controle daarop draconisch is. Met recht en reden. Via genummerde documenten is alles steeds terug te vinden.
Maar als iemand op een boterbriefje zijn akkoord geeft om geld af te halen en het binnenkort te beleggen in een fonds "dat gaat uitkomen" maar er nu nog niet is, tja...

Maar nogmaals, ik wens je veel succes toe in het proberen recupereren van je spaarcenten. En hopelijk eindigt dat stuk verdriet dat dit veroorzaakte voor lange tijd in de gevangenis.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden