Los bericht bekijken
Oud 10 september 2017, 07:50   #203
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Beste plezante forummers. Je hoeft mij niet slimmer of dommer af te schilderen dan ik al ben. Ik geef jullie dus volmondig gelijk. Als jullie slim zijn en op dit forum een serieuze inbreng beogen en ook enige evolutie opvolgen dan had je zelf wel vastgesteld dat mijn inbreng nog uitzonderlijk is en toch geen zoden aan de dijk brengt. Ik weet dat hoor en dit reeds lang. Bovendien zou ikzelf de enig passende conclusie hoeven te trekken en nog enige inbreng moeten vermijden. Het heeft toch geen zin.
Wappert dus maar verder in leute. Je zal zelf wel vaststellen wat jullie er op termijn mee bereiken. En trouwens al bereikt hebben. Wie schreef hier de beginfase van "holder de bolder de berg af" in deze topic?
Er was mij slechts een paar diersoorten bekend die hun eigen nest vervuilen dan nog omdat ze opgesloten zitten. Vandaag zal ik er nog een soort moeten bijvoegen die dat nest (ditmaal deze topic dus) zelfs bewust doet. Ook dat wist ik reeds langer.
Maar ik heb als Vlaming; na jarenlang op de barricaden te hebben gestaan; al vastgesteld dat er ook andere soorten Vlamingen bestaan.
Laat maar waaien. De vis zal in de toekomst duur verkocht worden.
Nog veel leute gewenst.
Ben je weer weg ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden