Discussie: Leve de migranten?
Los bericht bekijken
Oud 15 november 2017, 12:07   #31
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Toch moeilijk te geloven dat het gros van onze bevolking bestaat uit onnozelaars!
Ik stelde mij die vraag ook al jaren, maar ik besef nu dat ze eigenlijk gewoon bang zijn. De linkse pocos en slippendragers hebben daarvoor gezorgd. Bang dat iemand tegen hen zou 'xenofoob" of "racist' zeggen, of zelfs maar dat je niet vriendelijk bent voor je medemens. En dan nog een vette saus mensenrechten in je nek gooien. Zo ben je wel verplicht om te zwijgen, desnoods te verhuizen waar je wel nog 'thuis' voelt en bent.
Onnozelaars zou ik hen dus niet noemen.
Citaat:
Een bepaalde kliek is voldoende om die migratie met open armen te ontvangen, de problemen onder de mat te vegen, zich gesteund te weten door onze media. Vooral de "goede kanten" moeten heel breed uitgesmeerd worden en over de rest zwijgt men of minimaliseert men het.
Heb zojuist in Terzake' dacht ik, een interview gehoord met meneer Close, de sossenburgemeester van Bruxelles en de manier waarop die onbeschaamde paljas het had over de voorbije relletjes met Marokkaans krapuul in Bruxelles, en over hoe goed de politie was opgetreden volgens hem...
En alle sossen in België slikken het als zoete broodjes. Hier zou ik dan eerder het woord 'dom' toepassen dan 'onnozelaars'
Citaat:
Dan begrijp je pas goed waarom alles kan gebeuren zoals het hier gebeurt!
Enerzijds doet dat soort het in hun broek dat Vlaanderen als melkkoe zou weglopen en "België vernietigen", anderzijds doen ze precies alles opdat het hier inderdaad zo vlug mogelijk naar de bliksem zou gaan...
Ach, ze beseffen zelfs niet dat het naar de bliksem gaat of reeds is. Ze willen het ook niet beseffen. Ze KUNNEN het ook niet beseffen. Sossen zijn totaal blind daarvoor.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden