Los bericht bekijken
Oud 20 april 2017, 17:59   #70
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
op mijn vorig adres zette ik mijn auto altijd op straat en niet op de oprit, omdat het verkeer in de straat dan verplicht was om trager te rijden.

later maakten de beterwetersvanachterhunbureau van de verkeersplanning er een enkelrichtingverkeerstraat van, waardoor er nu sowieso gescheurd wordt door de straat.
Zo kunnen ze nog wat meer rond rijden om te geraken waar ze zijn moeten hé, en als ze nog eens toertje mogen maken omdat ze geen parkeerplaats vonden, omdat overal waar er een mogelijkheid bestaat om te parkeerplaatsen borden verschijnen met verboden parkeren, dan is dat super goed voor het fijn stof en de co² uitstoot, ... denken ze.

Verkeersdeskundige noemen ze dat dan. Dat zijn achterlijke kiekes die ochtends buiten komen met hun fiets, daarmee rijden tot aan het station, dan de trein nemen mo eens aangekomen nog tien minuten te lopen naar hun kantoor, en 's avonds de zelfde weg terug.

Weet ge wat echte verkeersdeskundige zijn ? Mensen zoals vertegenwoordigers en taxi chauffeurs die jaren aan een stuk tussen de 80000 en 100000 km per jaar afleggen in het verkeer. Dat zijn pas verkeersdeskundige. Die de tittel van verkeersdeskundige dragen zijn een stel idioten. En die de verkeersreglementen schijven zijn al even grote idioten.

Laatst gewijzigd door Garry : 20 april 2017 om 18:00.
Garry is offline   Met citaat antwoorden