Los bericht bekijken
Oud 30 april 2017, 01:02   #82
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat die Basbus niet heeft ... is het vrij bepalen wanneer je gaat en staat of vrij een andere verplaatsing te combineren met je woon/werk.

dat is een vrijheid die die toekomst wel biedt. een auto compleet vrij ter beschikking hebben wanneer jij dat wilt, waarvoor jij dat wilt ... zal ook tegen betaling, veel goedkoper worden dan er één privé te bezitten.

oudere generaties hebben het daar mss moeilijk mee, jongere generaties zijn daar helemaal in mee ... cfr iTunes en Spotify etc
Als mensen moeste zich laten leiden door goedkoop en goedkoper, reden er geen BMW of soortgelijke rond.

Het gaat helemaal niet om dat zich verplaatsen, het gaat voornamelijk om dat hebben, "Mijn kar is groter en duurden in indrukwekkender dan de jouwe", en ik kan het weten want ik heb zelf ook al die jaren gereden met,...ongveer in deze volgorde;

Simca 1501 ( Opgedreven als rallywagen) , Opel rekord, Mercedes, Opel kapitan, Chevrolet Belair, Mercury cougar, Citroën DS, Mercedes, Ford consul coupe, Mercedes, 3 keer Citroën CX waarvan twee keer "prestige" , Renault 25 ( samen aangekocht met Renault R5 Voor 't vrouwtje en enkele Renault's bedrijfsvoertuigen, Citroën XM, · ‎Range Rover, Hyundai santa fe, Chevrolet en als laatste Navara.

't Lijken er misschien veel maar ik deed dan ook het grootste deel van mijn leven tussen de 50- en de 80000 km/jaar.
Garry is offline   Met citaat antwoorden