Los bericht bekijken
Oud 15 april 2017, 11:00   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als ge niet meer in of uit uw wagen kunt is het tijd om hem te laten staan. En anders.
Ge hebt hier laatst nog gepost dat ge vindt dat de vervuiler moet betalen. Awel trek úw kefhol maar over uw uitlaat.
Ik zal je "mijn verhaaltje" eens vertellen.
De vorige auto was erg versleten. 13 jaar goed mee gebold.

Ik gaf mijn heksie perfeksie een opdracht in de toonzaal van de garage waar ik al lang een tevreden klant ben: ga in elke auto zitten, en geef punten voor het zitconfort.
En zij gaf het meeste punten aan de suv die we dan kochten. (en die toevallig ook mijn macho-goesting was). 2200 cc diesel met roetfilter.

Vorig jaar geprobeerd om de outlander hybride te kopen, maar ze gaven niet genoeg voor mijn bakske. Spijtig. Ik vind het vernieuwende van die elektrische hybride tof. Maar zelfs met mijn redelijk pensioen, moest ik passen. Voorlopig.

Ik vind dat ik nergens moet keffen.
In tegenstelling tot sommige anderen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden