Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2011, 08:56   #1013
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik vermoed ook dat ze er niet van wakker hoeven te liggen.

De schaapjes zijn al op het droge, zeker voor Koen. (Al vond hij als goede Vlaming een villa in Sint Genesius Rode te duur, zo verklapte hij eens in de HUMO.)

En terecht lijkt me. De man heeft een aantal prachtige liedjes aan de Nederlandse Cultuurgemeenschap toegevoegd. Niets mis mee.

Verder stellen we vast dat Koen c.s nog altijd als eerste populairste nl-artiesten uit Vlaanderen staan genoteerd met 5,5 miljoen YT kliks. Knap, zeker omdat hun beste platen al heel lang geleden zijn geproduceerd.
Zou onze Koen hoger willen staan dan een 55e plaats in heel ons taalgebied? Vast wel, maar je kunt niet alles hebben. Ook die 55e plaats is verdienstelijk, gezien de gigantische concurrentie. Ik zie Clouseau ook nog wel een jaar of vijf bij de eerste 100 blijven.



Ach iedere artiest zal andere dromen hebben.

Mij zelf lijkt het niet echt plezierig om tussen een paar duizend witte provincialen te vertoeven om tegen betaling een rijtje goldie oldies aan te horen. Maar laten we blij zijn dat deze mensen uberhaupt bestaan en ook een keer wat 'meemaken' voordat de terugtocht naar de verkaveling wordt ingezet. Niks mis mee.
Wat zijn witte provincialen en waarom is het niet leuk om ertussen te vertoeven?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden