Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2015, 23:47   #63
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panda Fiat Bekijk bericht
Het. Is opmerkelijk dat niemand zich niet afvraagt of het werkelijk toeval is dat De Tijd e.a. die schandalen steeds lekt op de vooravond van belangrijke gebeurtnissen.
Luxleaks juist voor de algemene staking. Swissleaks juist voor de vergadering van het democratisch verkozen parlement van de vakbonden.

Iets in mij zegt dat dit geen toeval is. Welke agenda heeft De Tijd? Het volk opjutten tegen deze regering?
Hier in casu is dat niet georchestreed want internationaal geleaked, maar in he talgemeen zit er wel een heuse 'sossenmarketing' aktief die toelaat dat mensen personen bedrijven en alles wat ruikt naar geld in discrediet gebracht worden.

Men vindt het normaal dus dat mensen met geld als opgejaagd stuk wild te behandelen.

In feite vergeet men altijd dat wetten precies door politici gemaakt worden, en dat mensen die wetten gewoon gebruiken tot ze veranderen... Dus de basis moet niet zijn dat je een gestapocultuur en klik cultuur organiseert maar dat je mensen toelaat om op een verstandige manier regels te gebruiken zonder dat iedereen zich bedrogen voelt. Die discussies volgens mij dan toch woeden niet in bvb Duitsland. Tenzij ik mij vergis.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden