Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2017, 14:07   #1039
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Er staan gewoon flagrante leugens in heel uw copy past post.

Maar omdat niemand dat toch leest, is dat niet erg.

Ik wil wel reageren op het zogezegde 'dictaat van BDW'. Dat is wel het toppunt. Die man is democratisch verkozen, en heeft er nooit een geheim van gemaakt wat hij denkt van cannabis.
Ik heb in elk geval niet op hem gestemd, maar veel blowers wel, ook een paar op deze thread.
Dus bespaar me uw hypocriet gejammer en gejank!

Als ge het niet goed vindt hoe de situatie is, kom zelf op bij de volgende verkiezingen en probeer BDW van zijn troon te stoten. Véél succes!
Hoe oud zijt gij, Geert? Volwassen discussiëren is er in elk geval nog niet bij.

Ge moogt altijd reageren op de essentie van mijn post hoor, namelijk dat Antwerpen in zijn 'war on drugs' nu ook de enige organisatie aanpakt die cannabis op een gecontroleerde manier verspreid (biologisch gekweekt, zonder gevaarlijke toevoegingen, zonder winstbejag, op een open en transparante manier). De echte criminelen zullen blij zijn dat die markt nu weer vrijkomt.

Uw kijk op democratie is overigens nogal totalitair. Dat iemand democratisch verkozen werd, impliceert niet dat je geen kritiek meer mag hebben op het beleid die persoon voert, hé? Overigens is het weinig waarschijnlijk dat je het op alle vlakken eens bent met de persoon of partij waar je op stemt, dus zelfs mensen die op BDW of de N-VA hebben gestemd hebben het recht om dat beleid te bekritiseren. Dat heeft niets met hypocrisie te maken, maar alles met democratie en vrije meningsuiting.

En tot slot, het is nogal belachelijk om in een discussie over flagrante leugens te spreken zonder die leugens dan te benoemen. Dat is het niveau van Trump.
Edina is offline   Met citaat antwoorden