Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2017, 10:36   #938
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Even fors corrigeren met mijn oprechte excuses aan het kabinet van de onderzoeksrechter te Mechelen.

Blijkbaar is op 24/4 wel degelijk een antwoord in de bus van mijn advocaat gevallen. Door een overvolle mailbox (gratis mail.be server) is het bericht niet tot bij mij geraakt. Met het door de server teruggestuurd bericht van niet geleverde post is niets gedaan, de beperkingen van de snelle digitale wereld.

De beslissing zelf was een beetje verwacht, inzagerecht maar geen recht op het nemen van kopijen. Met lege handen naar huis dus.
Extra tegenslag, ondertussen was de termijn verlopen om beroep aan te tekenen tegen de beslissing bij de kamer van inbeschuldigingstelling.

We kunnen dus opnieuw beginnen. Aanvraag tot inzage indienen en vervolgens in beroep gaan. Een nieuwe aanvraag kan vanaf 13/7/2017 -
vervolgens het (gekend) antwoord afwachten en dan in beroep gaan.
Geen idee hoelang de kamer van inbeschuldigingstelling nodig heeft om een te beslissen over ons beroep. In tegenstelling tot de onderzoeksrechter dient de kamer hun beslissing wel te motiveren.

Ik zou eens opnieuw moeten tellen hoeveel dagen van ons leven deze onzin al heeft gekost. Volgens mij gaan we naar de 10 jaar voordat we ons huis terugzien ....
De bende van Paul zal nogal gelachen hebben...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden