Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2017, 06:10   #36
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
LOL! Hilarisch! Maar één zelfverklaarde 'citizen journalist' met een overduidelijke politieke agenda die hij niet onder stoelen of banken steeds is klaarblijkeleijk wél goed genoeg.
Die 'citizen journalist' heeft, behalve zijn mening, ook zijn videobeelden online gezet. Er is niets uit weggeknipt, dus dit laat iedereen toe om zijn eigen conclusies te trekken. Dat is meer dan wat van de reguliere TV zenders kan gezegd worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Sorry, maar dat is je reinste onzin. Dat als er een demonstratie is CNN een aantal van die demonstranten voor de camera haalt
Was er volgens jou een grotere demonstratie aan de gang waar ze maar een klein groepje hebben uitgepikt? Zijn daar beelden van, of ben je nu gewoon zelf aan het fabriceren geslagen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
wil niet zeggen dat ze de demostratie verzonnen hebben of gefabriceerd heeft.
Dat beweer ik ook niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Als dat is waar je hen op wil pakken (en daar lijkt het op) dan kan je élk TV-station op zowat alles pakken. Da's geveinsde naïviteit, en dan ben je gewoon niet serieus meer bezig.
Naïef is het om geen agenda te veronderstellen in de berichtgeving van zenders als CNN. En zeker op het gebied van identity politics.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Jaja, Grote Boze Samenzwering enzo. Eerder selectief citeren voor gevorderden: één geval waar een zinnetje weggeknipt is benadrukken, zonder context of te weten waarom dat geknipt werd,
Het gaat dan ook niet om één geval. Wanneer keer op keer op keer hetzelfde soort zinnetje wordt weggeknipt weet je dat je met censuur te maken hebt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
alle andere keren dat dezelfde zenders islamisitisch extremisme wél vermelden, aankaarten en bespreken compleet negeren. We kennen dat.
Alleen al wanneer ze het woord "extremisme" gebruiken bij de door ons ongewenste uitingsvormen van islam, is er sprake van verdraaiing. Men laat steevast uitschijnen alsof die "extremisten" de wijze moraallessen van de koran verkeerd interpreteren. Ken jij een voorbeeld van een TV reportage waar men ingaat op de figuur van de profeet Mohammed? Hoe deze massamoordenaar, serieverkrachter en pedofiel in de koran wordt aanbeden als de "perfecte mens"? Met een heilig boek als de koran heb je geen extremisten meer nodig.

En je moet me niet op mijn woord geloven. Ik kan je alleen maar aanraden om de koran te lezen en zelf je conclusies te trekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Het is best wel straf dat die man de BBC durft beschuldigen van 'creating the narrative', wanneer exact dat is wat hij met dit bericht aan het doen is...
Zoiets heet het vrije woord. En daar wordt iedereen beter van.
vanderzapig is offline