Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2017, 09:53   #54
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Tomm

Cia, Hamas, chinese cultuur,... zijn nog steeds geen argumenten die een bloeddorstige militaire dictatuur zoals in Egypte goedpraten

mensen folteren/onderdrukken is nooit goed, moslims zijn mensen als jij en hebben dus recht op dezelfde bescherming die jij hebt. ik snap echt niet waar je naartoe wil
Moslim broeders begrijpen enkel geweld en onderdrukking, net als alle fundamentalisten. Als het leger niet had ingegrepen had Morsi een islamistische dictatuur geïnstalleerd. Daar is marteling, bvb. zweepslagen, net als in Saudi-Arabië, zelfs legaal, want het staat in de Koran.
En dan zouden niet enkel extremisten gemarteld worden, maar ook christenen, moslims die zich bekeerden of atheïst werden, enzovoort.

Ik denk dat U een Belg van Marokkaanse afkomst bent, of vergis ik me?
Ik heb dikwijls dezelfde discussies met Marokkanen. "Morsi is een dictator" zeggen ze dan, maar Erdogan niet blijkbaar, en hamas is geen dictatuur.
De invloed van de moslimbroeders in onze moskeeën is wijdverspreid en veel angstaanjagender dan IS, dat niet meer is dan enkele gekken.
Ze werken in stilte en binnen de traditionele partijen, maar zijn veel gevaarlijker. Zo woonde ik lang op Anneessens, in Brussel. Een Marokkaans restaurant verkocht alcohol, en de man vertelde mij zelf dat hij zware druk voelde, en ook intimidatie, om daarmee te stoppen. Moslim broeders zijn een zeer gevaarlijk gif dat onze moslimgemeenschap, en ook U, besmet heeft. Tijd voor de grote kuis zou ik zeggen, net als in Egypte.
tomm is offline