Los bericht bekijken
Oud 18 april 2016, 01:04   #35
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

De waarschuwingen blijven komen..

Een gevatte commandant van IS stelt:
Citaat:
"Zolang de coalitie ons kalifaat in Syrië in Irak blijft aanvallen, zullen we oproepen tot aanslagen in Europa."
't Feit blijft.. we zouden ons leger beter terug naar hier halen.. we gaan het nog nodig hebben.
Verder stelt die dat er veel fouten zijn gemaakt.. ik dacht even dat die tot inkeer was gekomen, maar neen hoor..
Citaat:
Zo noemt hij de radicalisering binnen IS "excessief" en zijn er ook te veel lekken: voornamelijk van mensen die informatie over de groepering verkopen om rond te komen.
Teveel lekken, omdat ze hun mensen niet voldoende geld toestoppen.. hahaha.. ik dacht dat ze in het paradijs leefden ginds. lol.
Maar het wordt pas echt mooi, als hij zichzelf verdedigt:
Citaat:
"Het is te verkiezen dat ongelovigen sterven aan het front", zo zegt hij zijn radicale lesje op. "Maar het is altijd legitiem om mensen te doden die de sharia niet volgen." Of hij zelf ook mensen gedood heeft? "15 of 20", klinkt het, zonder spijt. "Ik verdedigde mijn godsdienst."
Ik verdedig vrede..



Verder klinkt hij erg pessimistisch omdat het niet zo goed gaat met IS.. teveel bombardementen en mensen die zich niet meer willen inzetten.. ik krijg begot compassie..

Bron
jad°relen°ir is offline