Los bericht bekijken
Oud 23 april 2012, 19:53   #12
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Even de feiten op een rij:
De Wever vertelt iedereen die het horen wil hoezeer hij, als voorvechter van de democratie, wel niet tegen het cordon is.
Iedere politieke analyst en hobbyist weet natuurlijk dat zijn wijd en breed verklaarde democratische principes net zo zwaar wegen als het gewicht in eurobiljetjes die zijn postjespartij verdient aan de samenwerking met de status quo partijen ten dienste van het establishment.
Daarom moet hij koortsachtig op zoek naar een excuus om het cordon, ondanks zijn eigen democratische borstklopperij, toch te blijven toepassen.

"Het is de figuur van Filip De Winter mijnheer...daarom zijn wij verplicht om de tjeef uit te hangen".



"OK" zegt onze Filip "dan zullen wij eens zien hoe democratisch die zelfverklaarde democraat wel niet is hé"....de "figuur De Winter" (zoals Bart De Wever het noemt) "trekt zich terug"....

Woehaa...

en nu mijnheer De Wever?...hoe zit het met uw tjeverij: "hou mij tegen of ik realiseer mijn programma en mijn beloftes....."



Iedereen plat natuurlijk hoewel het geen mooi plaatje is een BDW in zijn blootje te zien staan....ziedaar de grote democraat die tegen het cordon sanitair is omdat dat volgens hemzelf "ondemocratisch" is....

Vooraleer verenigd calimero-confederalisme over mij heen valt: het is NIET het VB dat niet wil samenwerken om uw volk en kultuur te beschermen hé vrienden....
Zie #10
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)

Laatst gewijzigd door fonne : 23 april 2012 om 19:54.
fonne is offline