Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2015, 13:27   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.085
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakboord Bekijk bericht
Men zegt dikwijls met cijfers kan men veel bewijzen.

Ik heb de indruk dat men met woorden ook een aardig stukje kan bewijzen.

Even wat woordenschat.

Iemand die bedenkingen heeft of opmerkingen over migranten is verzuurd of racist. Mijn gedachte gaan dan naar een Vlaams Belanger en andere rechtse rakkers.

Iemand die bedenkingen heeft of opmerkingen over onze Westerse cultuur is een geradicaliseerde moslim. En de Moslim cultuur als superieur ziet!

Beetje vreemd toch, een hele samenleving die zich al jaren evolueert en toch de samenlevingbasis is van Europa, Australië, Nieuw Zeeland, Noord- en Zuid-Amerika. Zeg maar onze Westerse cultuur.

Als je mensen, samenleving die Westers is verwerpt ben je geradicaliseerd, als je dat zegt over moslims ben je racist en verzuurd.

Ik heb hier al een tijdje over gedacht en kom er niet uit. Misschien zijn er mensen hier die me dat wel kunnen uitleggen.

Mvg Bakboord
Moeilijk is het nochtans niet.
Racisme, fascisme, discriminatie, zijn begrippen die gehanteerd worden om de westerlingen de multiculturele onzin te kunnen opdringen.
Er bestaat niet méér racisme en discriminatie dan in de Arabische landen. Moslims spannen zelfs de kroon wat betreft racisme tegenover "ongelovigen". Ze hebben zichzelf uitgerekend door hun religieuze superioriteitswaan in een ongewenste positie gemanoeuvreerd.

De EU heeft als voornaamste doel de volgende wereldoorlog te voorkomen, maar ze werkt die oorlog juist in de hand omdat ze de deur wagenwijd openzette voor de volgelingen van Allah, en hen véél te lang heeft toegelaten om te radicaliseren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline