Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2017, 20:20   #57
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Dat klopt niet. De Raad van Europa promoot zijn onderliggende waarden. Eén ervan is godsdienstvrijheid. De RvE promoot/faciliteert dus godsdienstvrijheid, maar niet specifieke godsdiensten.
De islam is geen 'onderliggende' Europese waarde.
Waar haal je die onzin vandaan ?
Citaat:
Hoe grappig dat u zichzelf als boodschapper ziet.
Ik had het over de links die ik meegaf, zelfs dat snapt u niet.
Citaat:
Op elke inhoudelijke vraag, waar u uw boodschap zou kunnen verduidelijken, weigert u te antwoorden.
Ik heb van jou nog steeds geen link gezien, die jouw antwoorden onderschrijven.
Citaat:
De EU heeft daartoe geen bevoegdheden. Mocht u ook maar een basiskennis hebben m.b.t. de EU zou u dit weten.
Ze doet er nochtans alles aan, om de islam te promoten, goed wetende dat de meerderheid van de bevolking daar tegen is.
Citaat:
Of u wil de EU toelaten bevoegdheden op te eisen die haar niet zijn toegekend?
De EU moet ophouden haar Coudenhove-Kalergi doctrine op te dringen.

Citaat:
Vooraleer op u vragen te beantwoorden (een vorm van beleefdheid die u anderen zelf niet gunt), verbeter ik uw marginaal taalgebruik eerst even.
Nog niks van gemerkt, buiten de BS uit je koker.
Citaat:
Gaat louter over het relocalisatiemechanisme. Nu zitten heel veel vluchtelingen in Italië en Griekenland. Europese solidariteit houdt in dat andere lidstaten de Italianen en Grieken helpen door een aantal vluchtelingen over te nemen. Niets meer of minder.
Oorlogsvluchtelingen kunnen perfect gerelocaliseerd worden in de moslimbuurlanden.
SA oa heeft plaats genoeg.
Citaat:
Weer zo een BS website :'-)

Geen idee of Timmermans dit gezegd heeft en in welke context. Als het in zijn officiële capaciteit was zal je ons wel een link naar de website van de Europese Commissie kunnen geven i.p.v. naar zo een guur verzuurd blogje.
Als je leesblind bent, is de kans groot dat je hiervoor ook doof zult zijn:

https://www.youtube.com/watch?v=t9_VSp3_564
Citaat:
Inderdaad. Die crisis is er. En ze resulteert in problemen voor bepaalde landen.
Correctie, ze resulteert in problemen voor heel Europa.
Citaat:
De EU probeert binnen haar bevoegdheden en voor zover de lidstaten akkoord gaan een antwoord te formuleren.
De EU wil procederen tegen de Visagradlanden:

EU migration showdown: divide deepens after Brussels launches legal action against Hungary, Poland and Czech Republic

http://www.telegraph.co.uk/news/2017...aunches-legal/

Tot zover de 'democratische waarden' van de EU-Judassen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline