Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2017, 22:45   #17
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Met de zegen van Filip: Laurent is (stuk van) dotatie kwijt
No worries, zelfs als de Lorre heel z'n hangmat kwijtspeelt, kan 'm nog altijd terecht bij den Dikke:

Michel van den Brande springt in de bres voor prins Laurent: “Hij mag bij mij komen werken!

“Als hij zonder dotatie komt te zitten, dan kan ik zo een man van zijn kaliber gebruiken om Kontrimo verder uit te bouwen”, schrijft hij op zijn Facebookprofiel.
In een vurig pleidooi roept hij aan “de politiekers” op om zich te schamen voor wat ze de prins aandoen. Hij wil iedereen wijzen op prins Laurent zijn goede daden. “Hij was op de begrafenis van Gaston Berghmans, hij was op talloze openingen van dierenasielcentra, hij doet nog aan talloze goede doelen! En ik denk niet dat prins Laurent mandaten opstrijkt en zeker niet van daklozen en dierencentra. Jullie zouden beter een voorbeeld stellen aan zo een man met een gouden hart. Kijk eerst maar eens in de spiegel naar wat voor graaicultuur jullie voor jullie zelf hebben opgebouwd.”


http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170808_03008454

Néh!!
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden