Los bericht bekijken
Oud 5 november 2017, 16:22   #103
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
We zijn gered hoera, er is geen probleem met islam, noch met islamieten en nog veel minder met islamitische terreuraanslagen.
'Dat we gered zijn', heb ik nergens gezegd, in het tegendeel zelfs. Dus gelieve mijn woorden niet om te draaien.

Maar in heel deze discussie is wel gebleken dat er met jullie iets grondig mis is.

Duidelijk een vervalste grafiek, zonder bronverwijzing.
Meerdere malen vraag ik om uitleg, maar het blijft hier doodstil.
Ook de anderen reageren niet op deze hoax, dus stilzwijgend keuren jullie zo'n praktijken dus ook goed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
...Islam draagt de kiem in zich van extremisme...,
Deze uitpraak, kon hij ook niet staven, maar ere wie ere toekomt, dat heeft hij nadien zelf ook toegegeven.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...De inhoud van je links word tegengesproken door de inhoud van de koran..
Ik vraag dus om een verdere, gefundeerde uitleg, en ook hier, nougabollen.

http://www.ex-moslims.nl/
Deze site als tegenargument... Dé site waar de Islambashers hun eten gaan halen zou dus de verklaring van de Koran moeten zijn ?
Beetje serieus blijven aub.
Deze site bevat alleen een resem individuele versen uit de Koran, los van het geheel, en bovendien dus totaal uit de context gerukt. Bovendien is deze site helemaal niet door ex-moslims geschreven. Dat weet iedereen nu al wel ondertussen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kojak
In welk deel van de Koran staat dit en in welke context ?
Vraag 't eens aan die 126 moslims wereldwijd die dat lijstje van je ondertekend hebben; 126!
Grapjas.
Idem dito. Je beweert iets, maar als men er wat dieper wenst op in te gaan, sta je met je mond vol tanden en probeer je de bal terug te kaatsen.
Als je iets beweert, moet je het ook kunnen staven, want anders kan iedereen hier zo maar van alles en nog wat komen posten.
Je hoeft daarvoor zelfs niet al die boeken gelezen te hebben, alleen de context waarin die uitspraken staan is voldoende, want daar gaat het nu juist om.

Hier een voorbeeldje, maar dan totaal van de andere kant. Onze bijbel:
''Dit is echt ziek': Felle kritiek op bijbelteksten in veronderstelling dat het koranverzen zijn '
-link-
Bekijk zeker de video die er in staat.
Dit is dus een voorbeeldje van Bijbel-bashing.
Dit om het belang van de context aan te duiden.
Want haal je een controversiële passages uit de context, dan bekom je iets totaal anders.

En voor de rest...tja, een hoop verwijten, beledigingen, zoals we wooral van Diego gewend zijn op dit forum. Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurd.

Ik ben dan ook zo vrij om te zeggen Diego, ga gerust nog wat verder knikkeren in je zandbak, en laat mensen die het op een objectieve én eerlijke manier wensen te benaderen met rust. Zijn trouwens je eigen woordjes die je nu terug krijgt.

Nu ja wat mij betreft, jullie hebben duidelijk bewezen wie jullie zijn, dat zal voor elke 'objectieve' lezer nu wel duidelijk zijn.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 5 november 2017 om 16:47.
kojak is offline   Met citaat antwoorden