Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 11 november 2017, 09:34   #95
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Bart De Wever waarschuwt voor ‘trial by media’ in zaak-De Pauw

Citaat:
N-VA-voorzitter Bart De Wever waarschuwt naar aanleiding van de zaak rond mediafiguur Bart De Pauw op het gevaar van ‘trial by media’.
Als ik van Bart was zou ik er mij niet al teveel met moeien met héél de heisa rond Bart de Pauw.

U merkt het, zoals ik al eerder schreef is het aan de gang: 'Lijken' zullen uit kasten en muren vallen.

Ceo VRT: ‘Het zou mooi zijn als De Pauw stopt met ontkennen en knieval doet’

Niet dat ik De Pauw ga verdedigen (daar ik geen kennis heb van zijn handel en wandel) maar een knieval doe je toch maar pas als u echt als schuldige aangewezen geworden bent of ergens op heterdaad betrapt bent?

Zoals ik ook al wist te schrijven is het al jaar en dag zo dat als je aan TV/film/toneel wilde gaan je uw broek in bepaalde gevallen moest durven uitdoen en daar in alle talen over zwijgen daarna maar ...

En het gaat in stijgende lijn over héél de wereld dat die 'lijken' uit kasten en muren tevoorschijn komen.

Actrice Ellen Page beschuldigt ‘X-Men’-regisseur van seksuele intimidatie

Ik hoor het Alex Agnew al zeggen: Schat, gon wis poeppe?

Moeten we dit allemaal koppelen aan dat men de vrijheid van meningsuiting is gaan kortwieken?

Ik bedoel: Als je bvb tegen een collega zegt, zo om te lachen maar, laten we seffens even muilen en die neemt uw zinnen op dat ogenblik op met haar gsm of wat anders uw job aan een zijden draadje hangt??

Of dat je een goede band hebt met bepaalde collega's en na het werk samen wat gaat eten/drinken zonder verdere andere acties te plannen maar dat er andere collega's zijn die dat niet kunnen zetten en die er een héél ander verhaal van weten te maken.

Zag men dit aankomen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 november 2017 om 09:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden