Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 11 november 2017, 09:34   #96
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.501
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Marie merkt iets heel anders op: waarom heeft de VRT tien jaar een gedrag getolereerd dat ze blijkbaar nu van die aard vindt om iedere samenwerking te beëindigen? Of anders: hoe komt het dat mensen pas na tien jaar over deze zaak met de vertrouwenspersoon gaan praten?

Dit is een van de merkwaardige en weinig te begrijpen aspecten van deze zaak. Allemaal in de veronderstelling dat BdP schuldig is.
Ik zeg toch al dat #metoo daar toe heeft bij gedragen. We weten ook niet wat er op die tien jaar gebeurd is. Is er éénmalig iets boven gekomen en is dat bij gepraat en is er dan nu veel meer boven gekomen of is er al tien jaar een regen van klachten die men naast zich neer legde ? Ik vermoed dat het eerder het eerste is. Ooit eens een klacht en nu door #metoo meerdere klachten en dan de stopzetting van de samenwerking. Als het toch het tweede zou zijn, tien jaar lang een regen van klachten en pas nu reageren door #metoo dan vind ik dat ook betreurenswaardig.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden