Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 01:08   #6
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Wel raar dat de sportwagenmerken steeds hogere winsten draaien. Porsche heeft in 2016 een absoluut recordjaar gedraaid. Nog nooit werden er zoveel wagens verkocht. In België draaien de centers overuren. In Mechelen bijvoorbeeld verkopen ze sinds de opening elke dag minstens 1 dure wagen, meestal zelfs meerdere wagens per dag. Ook bij de duurdere merken zoals Ferrari, Maserati, Lamborghini ... beleven ze gouden tijden. En zelfs in belgië waar de Vlaamse BIV op al die wagens al 10000 euro is. En het straffe is dat de meeste wagens privé worden aangekocht. Dus niet omdat ze fiscaal bepamperd worden of onder de noemer milieu worden aangeprezen.

En de laatste weken let ik er meer en meer op : ik zie regio Aarschot-Mechelen-Leuven nergens nog een tesla rond rijden. En ook nergens meer op opritten te bekennen. Waar ze vroeger dagelijks stonden staan nu wagens genre Mercedes, BMW en Audi. Of jawel ik weet er nog 1ne mee rijden. Ne oude boer van een vent die woningen reonoveert en met zijn klak op van café naar café rond tuft. Met zijn belachelijke gepersonaliseerde nummerplaat tegen 40 km/uur over de weg zoemen. Iedereen die hem kent lacht ermee. Nergens nog welkom met zijn flinstonemobiel
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden