Discussie: Nieuwe webstek NSV!
Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2008, 22:03   #19
HFV
Partijlid
 
HFV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2006
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ook mis ik duidelijkheid over de link met het Vlaams Belang?
Er is geen enkele structurele band.

Citaat:
Zijn veel van jullie leden bij het Vlaams Belang? Jullie staan bekend als "de studentenorganisatie van De Winter/ Vlaams Belang".
We staan zo bekend, maar daarom is het nog niet zo. Ik vrees dat we de perceptie tegen hebben.
Ja er zijn tamelijk wat leden van ons ook lid bij die partij, er zijn ook leden bij N-VA. Waarschijnlijk meer Vlaams Belang, maar daarom zijn wij nog geen zusterorganisatie van Vlaams Belang.
De enige band met het Vlaams Belang is van personele aard, en dan bedoel ik zowel huidige leden als oud-leden.

Wij zijn als NSV! niet geïnteresseerd in iemand zijn partijpolitiek engagement. Waar we in geïnteresseerd zijn is zijn engagement binnen de NSV!.

Citaat:
De NSV-ers op dit forum lijken me vaak wel prima jongens en meisjes, maar van andere studenten uit het andere kamp( lsp, pvda) heb ik op en rond de campus te Gent heel andere dingen gehoord.
Dat kan moeilijk toeval zijn. Laat ons zeggen dat we nogal diametraal tegenover elkaar staan op de meeste vlakken
__________________
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen
HFV is offline   Met citaat antwoorden