Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2012, 22:28   #17
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Niet alleen dit. Er is nog veel meer onrecht in de Arabische wereld en omstreken. Mensen worden zonder recht opgesloten en gemarteld. Mensen nodigen sterren uit om een liveshow mee te maken, waarvoor zij miljoenen euro's neerleggen, terwijl anderen dood gaan van de honger. Een mooi voorbeeld is dat Arabische vrouwen in Saudië Arabie geen auto mogen rijden, terwijl in een 6 sterren hotel tegenover Bacca (huis van God) alcohol wordt geschonken en niet verder dan 100m verder op in het exterieur van H&M een vrouw met lingerie is te zien. Corruptie is heel normaal in deze landen. Het zijn vossen met schapen kleding aan. In veel Arabische landen worden moslims opgepakt die streven naar de Khilafa en gemarteld, zodat zij nooit meer het woord Khilafa noemen. In 1992 zijn 10 kinderen van een universiteit naar Khaddafi gegaan om hem te wijzen op de wet van God (Sharia). Khaddafi heeft die 10 studenten openlijk opgehangen als voorbeeld voor anderen die hier naar zullen oproepen. Alle Arabische leiders zijn tirannen en gesteund door de westerse kapitalisten. Het draait allemaal om geld en macht. De Arabische landen hebben het geluk dat zij verrijkt zijn met grondstoffen. Ik hoop dat deze grondstoffen snel opraken, zodat de moslims snel realiseren dat de Islamitische staat, Al- Khilafa, de enige oplossing is. Als het geld en macht is dat deze leiders beheerst om God ongehoorzaam te zijn, dan hoop ik dat God dit snel van hen wegneemt.
Wat ik bedoel is dat maar bitter weinig vrouwen een volledige burka zouden dragen als het niet verplicht werd door de mannen en imams, zij zijn geen vragende partij tenzij onder druk of als protest zoals in dat filmpke.

Een burka of zelfs hoofdoek is even islamitische als vrouwelijke besnijding, een oude gewoonte die dringend mag verdwijnen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden